لورامید|کوکونات فتی اسید دی اتانول امید

لورامید چیست؟ لورامید یا همان کوکونات فتی اسید دی اتانول امید، یک مایع شفاف و ویسکوز با فرمول شیمیایی C12H25NO و ph قلیایی 11-9 است. کوکونات فتی اسید دی اتانول امید در دمای 25 تا 35 درجه سانتی گراد مانند روغن نارگیل غلیظ  است، چراکه به نوعی اصلاح شده و مشتق شده از این روغن است. اما باید بدانیم که این ماده به طور مستقیم از زوغن نارگیل بدست نمی آید و حاصل واکنش دی اتانول آمین با مخلوطی از اسیدهای چرب و در حضور کاتالیزور دی اتانول آمید است.

لورامید

کاربرد های فتی اسید دی اتانول امید

صنایع شوینده کف کننده
صنایع نساجی پاک کننده ( به ویژه در پارچه های پشمی)
صنایع ارایشی و بهداشتی امولسیون کننده
صنایع رنگ و چسب متعادل کننده
صنایع داروسازی و کشاورزی امولسیقایر

شرایط نگهداری لورامید

کوکونات فتی اسید دی اتانول امید، باید در دمای اتاق (25-35) درجه سانتی گراد و در ظروف دربسته نگهداری شود. همچنین در نظر داشته باشید که از انبار کردن طولانی مدت این ماده باید پرهیز شود. چراکه انبار کردن طولانی مدت این باعث کاهش پی اچ آن می شود و همان ظور که میدانید باعث کتهش کیفیت و مرغوبیت این ماده می شود و در صورت استفاده، نیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

قیمت لورامید 

در کیمیا تجارت فجر لورامید 100 درصد نارگیل، برندهای معتبر Klk و لورامید فرایند شیمی به فروش می رسد. جهت خرید لورامید و استعلام قیمت لورامید با مشاوران ما در کیمیا تجارت فجر در ارتباط باشید.

msds لورامید 

باید توجه داشت که استفاده از کوکونات فتی اسید دی اتانول امید در غلظت های پایین  آلرژی  و نوعی التهاب پوستی در برخی را بدنبال دارد. اما در آزانس تحقیقات سرطان IARC تایید شده است که غلظت های بالای این ماده سرطان زا است و نیز سازمانئ غذا و داروی امریکا استفاده از این ماده را در شامپوها و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی ممنوع اعلام کرده است.