ماده ضدعفونی کننده سطوح :

برای پیشگیری از شیوع و تداوم  ویروس کرونا، نیاز روز افزونی به ماده ضدعفونی کننده سطوح وجود دارد. محصولاتی که پایه اصلی اغلب آن ها الکل یا کلر می باشد، با چالش های بسیاری رو به رو هستند. مثلا: کمبود جدی الکل، بروز انواع تقلب در تولید الکل، عوارض پوستی و تنفسی، گران تمام شدن محصول، بکارگیری الکل زیان بخش متانول و آثار زیان بار استفاده بلندمدت از الکل!

هنوز تا به دست آوردن  واکسن موثر و کارآمدی برای ویروس کرونا راه درازی درپیش است. جمع بندی نظرات اندیشمندان و تجربیات سایر کشور ها گویای آن است که بهترین روش مقابله با بحران کرونا، انجام تست های گسترده , رعایت بهداشت فردی و سرانجام ضدعفونی گسترده و مستمر سطوح با استفاده از مواد ضدعفونی کننده با کمترین عوارض جانبی است.

ماده ضدعفونی کننده سطوح

 ماده ضدعفونی کننده سطوح اکسیر تن آرامی :

ماده ضدعفونی کننده سطوح اکسیر تن آرامی در مقایسه با انواع محصولات ضدعفونی کننده بسیار ارزان تر تمام شده. بر بیش تر از 20 گونه باکتری های بیماری زا، چندین نوع ویروس (ایدز،هپاتیت E،C،B، آدنوویروس، کرونا، سارس، مرس، آنفولانز A، آنفولانزا N1H1 ،روتا ویروس،…) و قارچ موثراست. با محیط زیست هم سازگار است و عوارض بکارگیری الکل و وایتکس را نیز ندارد. ترکیبات اصلی ماده ضد عفونی کننده سطوح اکسیر هیدروژن پراکسید، عامل بافر اسیدهای آلی و سورفکتانت است.

فعالیت ضدعفونی کنندگی قوی :

محلول ضدعفونی کننده سطوح اکسیر تن آرامی در زمان کوتاهی علیه تعداد زیادی از میکروب ها، باکتری ها، کپک، مخمر، انواع ویروس های پوشش دار و بدون اثر ضدعفونی کنندگی قوی نشان می دهد و 99/999% میکروارگانیسم های بیماری زا را از بین می برد (نتایج آزمایشگاهی معتبر حداقل log5 کاهش تعداد میکروارگانیسم های بیماری زا در تماس 5 دقیقه ای را تایید نموده است.)

اثر شویندگی و پاک کنندگی همراه با ضدعفونی کنندگی :

اثر پاک کنندگی و شویندگی همزمان این محصول و همچنین عدم نیاز به آب کشی بعد از استفاده، مراحل ضدعفونی کننده را کاهش داده است و از نظر زمان و هزینه نسبت به دیگر محصولات ضدعفونی کننده برتری دارد.

غیرسمی، بی خطر و سازگار با محیط زیست :

هیدروژن پراکسید هیچ اثر نا مطلوب زیستی ندارد ودر محیط تبدیل با آب واکسیژن می شود. دیگر اجزای فرمول نیز مواد معمول مورد استفاده در صنایع بهداشتی اند که بی خطر و غیرسمی می باشند. این محصول در حالت رقیق شده اثر تحریک کنندگی پوستی ندارد.

قابلیت نفوذ و ترکنندگی بالای ماده ضدعفونی کننده سطوح :

مواد ضدعفونی کننده سطوح برای نشان دادن پتانسیل ضدعفونی کنندگی خود باید قدرت نفوذ و ترکنندگی بالایی به انواع آلودگی ها داشته باشند. آنهاباید بتوانند تمام سطوح مورد استفاده را ضدعفونی کنند. بسیاری از مواد ضدعفونی کننده سطوح نمی توانند به طرز موثری به سطح نفوذ کرده و اثر ضدعفونی کنندگی نشان دهند. فرمولاسیون محلول اکسیر تن آرامی، با دارا بودن اجزای مرطوب کننده و سورفاکتانت های خاص، به راحتی در  آلودگی های سطح نفوذ می کند. بعلاوه اثر ضدعفونی کنندگی کاملی را در سطح مورد استفاده نشان می دهد.

بسته بندی اقتصادی ماده ضدعفونی کننده اکسیر:

 به منظور به حداقل رساندن قیمت نهایی برای مصرف کننده  این ماده به صورت غلیظ در گالن های 4 لیتری و 20 لیتری تولید می شود. برای مثال هر گالن 20 لیتری این محلول پس از رقیق شدن با آب , یسته به محل مورد استفاده به حداقل 400 تا 1200 لیتر افزایش می یابد.

ماده ضدعفونی کننده سطوح

فروش ماده ضدعفونی کننده سطوح :

فروش ماده ضدعفونی کننده سطوح  اکسیر تن آرامی در بسته بندی های 2 لیتری، 4لیتری و 20 لیتری

شماره پروانه بهداشتی ساخت: 4023548

شماره پروانه بهره برداری از صنایع و معادن: 100/1/424041

شماره پروانه بهره برداری از بهداشت و درمان: 93262

ماده ضدعفونی کننده سطوح

لینک های مفید :

سایت سازمان غذا و دارو : www.fda.gov.ir

سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: www.behdasht.gov.ir

سایت سازمان بهداشت جهانی : www.who.int