فرمولاسیون مواد شیمیائی:

فرمولاسیون مواد شیمیائی از چند روش امکان پذیر است ولی به نظر می رسد سریع ترین روش مطالعه مقالات و ژورنال ها در این زمینه باشد و بعد از مطالعه چندین پتنت بایستی این فرمولاسیون وارد عمل شود .به اصطلاح از روش سعی و خطا استفاده شود.و این فرمولها را در کاربرد خاص آن ماده امتحان کرد.

معمولا با پیشرفت سریع تکنولوژی نیاز به کاربرد تخصصی مواد شیمیائی در صنایع خاص احساس می شود.

کاربرد فرمولاسیون مواد شیمیائی:

مواد شیمیایی فرموله شده در آماده سازی سطوح فلزات قبل از رنگ ‚قبل ازلاک و لعاب کاربرد دارند. کاربرد شوینده های خاص  در شرکت های روغن نباتی و شستشوی شیر الات و … از دیگر موارد  کاربرد این مواد است .

معمولا فرموله کردن مواد و ترکیبات از ابتدا نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی است . بهتر است از یک فرمول پایه شروع کرد و به اصطلاح آن رابهتر کرد.

نکات ایمنی :

مواد شیمیایی به علت خاصیت اسیدی و یا قلیائی که دارند‚ اثرات نامطلوبی بر روی انسان دارند .برای همین قبل از کار و عملیات با مواد شیمیائی از تجهیزات ایمنی مناسب از قبیل عینک محافظ و ماسک و لباسهای مناسب استفاده نمائید. البته شوینده های سازگار با محیط زیست هم وجود دارند که در صورت نیاز به منابع معتبر در این زمینه مراجعه نمائید .

فرمولاسیون مواد شیمیائی

پیشرفت تکنولوژی نیاز به فرمولاسیون خاص را ایجاب می کند.

سفارش و فروش :

در صورت نیاز به خرید فرمولاسیون مواد و تر کیبات شیمیائی و مشاوره با کارشناسان ما با بخش فروش  شرکت برنا شیمی کیمیا تماس بگیرید.با توجه به اینکه کشف هر فرمول مواد شیمیائی نیاز به صرف وقت و تحقیق طولانی می باشد .مشاورین ما آماده اند تا شما را در راه رسیدن به فرمولاسیون مطلوبتان راهنمائی کنند .فرمولاسیون فسفاته روی ‚فسفاته آهن ‚فسفاته روی نیکل ‚فسفاته چربی گیر توام ‚کرومانه ها ‚رنگبرها ‚زنگبرها ‚شوینده دستشوئی‚ظرف شوئی و شامپوها و .. انواع فرمولاسیون مواد شیمیائی  ارائه بخش تحقیقات ما به شماست .